Nieuw! HK416D gate titan

Gebruikersavatar
hans
Site Admin
Berichten: 1965
Lid geworden op: di feb 04, 2020 1:21 pm

Nieuw! HK416D gate titan

Bericht door hans »

Ik heb deze pas gekocht maar realiseer me dat het niks voor mij is, ik gebruik enkel pistolen bij het skirmen (hi capas/glock) en deze zou alleen maar opzij liggen. Replica is geupgrade en heeft geen gebruikssporen.
De basis is een Speca Arms H03, qua internals is de gearbox geshimmed, er is een betere spring guide ingezet alsook een high torque motor en een gate titan advanced. Replica schiet uitstekend met mooie trigger response. Ook is hij omgezet tot deans contacten, er komt ook een 2400mAh 11,1v/30c lipo bij. Qua externals is hij voorzien van pts onderdelen, een pts stock, een pts foregrip, een pts grip zit erop en pts sights. De originele specna arms grip en sights komen er ook bij. Er is ook een quick detach supressor opgezet, waarin nog een tracer in zou passen. Daarnaast nog een red dot sight en 3 PTS EPM mags, alles is praktisch nieuwstaat.
Standaard komt de replica op 400fps, deze veer zit erbij, alsook twee andere veren zodat je onder en op 350fps zit. Replica heeft een quick spring change system.  

Bron: https://www.airsoftmarkt.nl/advertentie ... ate-titan/
Plaats reactie